Než se k nám vydáte

Rádi bychom Vás požádali, abyste si před tím, než se k nám vydáte, přečetli následujících pár řádek.

V čem je problém

Než se k nám vydáte, počítejte s tím, že sice lze poskytnout právní radu během jedné porady, ovšem daleko častější jsou případy, kdy to možné není.

Není to možné za prvé proto, že klient mnohdy sám netuší, co konkrétně představuje problém, který chce řešit. Mnohdy má budoucí klient pouze pocit křivdy. Stává se, že jen tuší, co mu vadí. Proto je na začátku nejlepší si zformulovat zadání. Pokud klient neví, co potřebuje, těžko pak může hodnotit, jestli je spokojený s tím, co advokát vykonal, protože právních postupů je hodně, ale ne každý vede k vyřešení problému.

Počítejte s odmítnutím

Stejně jako u jiných poradenských služeb se stává, že klientovi pomoci nemůžeme. Je to třeba proto, že si nechce nechat poradit. Pak je zbytečné mu služby poskytovat, protože o ně vlastně nestojí. Bohužel se stává, že po nás zájemci o naše služby někdy chtějí věci, které neděláme. A to proto, že jsou na nebo za hranicí toho, co považujeme za zákonné. Ani v těchto případech služby neposkytujeme.

Přineste podklady

Je výhoda, pokud klient na první poradu již přijde s podklady, kterých se má právní služba týkat. Rádi klienta vyslechneme, nicméně rychlejší a účinnější bývá nahlédnout do podkladů, pokud je klient má s sebou.

Je zbytečné u nás dělat zastávku v rámci kolečka

Nikomu neupíráme právo si ověřit více možností. Vzájemně si s klientem ušetříme čas, pokud vezme na vědomí, že předpokládáme, že ví, na koho se obrací. Důvěru si vzájemně nelze vnutit, ovšem konkurzů se nezúčastňujeme. Zájem o naše služby bereme vážně a totéž očekáváme od budoucích klientů, tedy že přichází s vážným zájmem.

Hotovost nechte doma

Odměnu za první poradu můžete zaplatit kartou. Stejně tak můžete stejným způsobem uhradit zálohu, pokud se na ní dohodneme. Ostatní odměny účtujeme až po provedení služeb v dohodnutém intervalu. K jejich úhradě stačí bezhotovostní převod.